Tuesday 7 July 2015

A lovesick spider's ode to Drej (in Slovene)



Nekega dne jo BOM omrežil!

Renko, pajek. Sorta Tegenaria domestica. Stan: samski. Danes mi ni uspelo; prišla je prehitro in mreža se ji je zapletla v lase in se strgala. Spet me je preklela. Kako rad imam njen glas. S kolegico v bistvu nikoli ne utihneta; slišim ju lahko prihajati poldrugi kilometer stran. A jutri mi bo uspelo. Pletel bom vso noč in niže in zdaj vem, da moram glavno nit napeljati pod kotom, ker jo desni, večji, rdeči pes vleče močneje in posledično z levo roko krili bolj. Mali pes na levi ne ve čisto, kaj se dogaja in ni factor. Slišim jih lahko že od daleč in poznam vonj njenega šampona, ki me spominja na pomaranče. Ali pa me nanje spominjajo njeni oranžni in kratki in skodrani lasje, ki vsakič strgajo mrežo. Včasih se mreža zaplete v oranžne trepalnice. Včasih se dotakne ustnic. Večinokrat očal. Predvsem pa se dotakne nje in jo ovije in potem kleje in jo trga s sebe, ampak enkrat! Enkrat jo bom ujel! Od kar sem jo prvič videl, odkar se je prvič pognala mimo v energičnem jutranjem koraku urbane atletinje, vsako noč garam kot obseden, da vse pripravim, vse napeljem in počakam, da gredo mimo nezanimivi. Nato se odženem, potegnem za sabo mojstrovino – nisem prvi, ki pravi, da sem nadarjen tkalec – in naravnam splet med staro bukvijo in postrani rastoči hrast. Vidim jo lahko prihajati, vem, na kateri korenini se vsakič spotakne. In moje mreže so vedno bolj elastične, vedno več imam žlez in vedno bolje raztegujem nit, da se spremeni v svilo. V tem delu gozda ga ni nikogar, ki bi tkal bolje od mene. Mlad sem, ambiciozen. Ne bom vse življenje jedel enodnevnic. Ko me bo bolje spoznala, bo uvidela, da ji lahko ponudim marsikaj. Čustveno stabilnost. Marljivost. Osemročno masažo. Vsa tri svoja srca. Drznost imam v krvi. Bratranca, ki je omrežil bogomolko. Sicer ga je pojedla na poročno noč, ampak to smo vedeli. Ne delam si nobenih iluzij okoli življenja, ne okoli lepih žensk. Zdaj trenutno mogoče še nisem dorasel silnemu izzivu ljubezni, ki me je dobila nepripravljenega, ampak nekoč. Nekoč.

0 comments: